Senzorno poticajno okruženje za učenike s teškoćama u II. osnovnoj školi Bjelovar

Realizirani projekt u II. osnovnoj školi Bjelovar odnosio se na opremanje senzorne sobe za terapijski rad s učenicima novim kvalitetnim didaktičkim materijalima. Opremljena prostorija je sigurna i poticajna za učenike, s jasno definiranim zonama za opuštanje, kretanje i senzornu stimulaciju, koja je ključna za smanjenje stresa i razvoj vještina samoregulacije, čime se potiče njihov uspjeh u obrazovanju.

Cilj projekta bio je na taj način osigurati senzornu podršku za učenike s ADHD-om, s teškoćama iz spektra autizma, senzornim poremećajima, disleksijom, disgrafijom, dispraksijom i emocionalnim teškoćama, kao i omogućiti stvaranje inkluzivnog okruženja koje potiče razvoj vještina učenja, pažnje, emocionalnog izražavanja i samoregulacije te ravnopravno sudjelovanje u obrazovnom procesu.

Opremljena prostorija i materijali predviđeni su za korištenje u individualnom i grupnom radu s učenicima s teškoćama u razvoju, učenicima sa socioekonomskim poteškoćama te svim drugim učenicima škole za različite potrebe u svrhu poboljšanja i obogaćivanja odgojno-obrazovnog, savjetodavnog i terapijskog rada koji provodi stručna služba, učitelji i pomoćnici u nastavi.