Prvi pogled u novu kolekciju popularnih ELFSA koja ima i humanitarnu notu!
Dok su pripreme za dugo očekivanu samostalnu reviju poznatog dvojca ELFS u punom jeku, dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić podijelilli su s obožavateljima djelić kolekcije koju će službeno predstaviti u četvrtak, 2. ožujka u Muzeju automobila Ferdinand Budicki. Radi se o muškoj i ženskoj kolekciji za proljeće/ljeto 2017. koje savršeno oslikavaju duh ovog svima omiljenog brenda – živopisne boje, zanimljivi printevi i odlični materijali, sve savršeno ukomponirano u modele koji se mogu nositi svaki dan, ali i u posebnim prilikama.
U novoj kolekciji dominiraju haljine od finih čipki s raznim aplikacijama koje dolaze u različitim dužinama – od mini, preko midi do maxi za najsvečanije prigode. Zabavne majice s autorskim printevima na temu tetovaža dominiraju u casual dijelu kolekcije. Za zaštitu oči od prvih jakih zraka sunca, ELFSI su pripremili i liniju zanimljivih sunčanih naočala u veselim oblicima koje karakteriziraju visoko obrađene leće s metalnim efektom. Osim trendi naočala, predstavljenu kolekciju odlično će nadopuniti i modni nakit, sandale i torbe. Ono što dizajneri posebno naglašavaju i na što su ponosni je limitirana kolekcija dizajnerskog nakita od 24 karatnog pozlaćenog srebra s prirodnim kamenjem poput ružičastog kvarca, agata i ametista koji je izrađen zanatskom zlatarskom tehnikom te je u potpunosti ručni rad hrvatskih zlatara.
Fotografije za kampanju snimio je fotograf Danijel Galić, šminku potpisuje Iva Berišić, dok je za frizuru zaslužan Mario Vidaček iz salona Vida Hairdressing. Manekenke koje krase ovosezonsku kampanju redom su članice modne agencije Talia model – Mia Matić, Nives Vinčić i Anamaria Crnoja.
Revija je i humanitarnog karaktera. Naime, udruga „RTL pomaže djeci” ove godine slavi deset godina djelovanja, a obilježavanje slavljeničke godine započinje upravo suradnjom s ELFSIMA koji će povodom svoje prve samostalne revije prikupljati donacije za daljnji rad udruge. Tako će svi oni koji doniraju minimalno 100 kn na službenoj stranici www.elfs.hr na poklon dobiti pozivnicu za reviju i jedinstvenu priliku da iz prvog reda otkriju najnoviju ELFS modnu bajku.
ELFSI su poznati i po tome da potiču hrvatsko gospodarstvo te pokazuju socijalnu osjetljivost kroz suradnju s raznim domaćim proizvođaćima. Ovom prilikom udružili su snage sa Socijalnom zadrugom Humana Nova iz Čakovca koja zapošljava osobe s invaliditetom i druge društveno isključene osobe u području proizvodnje i prerade tekstilnih proizvoda. Tako će zajedničkim snagama prezentirati komade iz nove kolekcije ELFSA za proljeće/ljeto koji će biti besprijekorno sašiveni zahvaljujući stručnim rukama djelatnika ove hvalevrijedne zadruge koju podupiru i uključuju u svoje aktivnosti više od 4 godine.
Pokrovitelji prve samostalne revije modnog dvojca ELFS su Story koji donosi najviše vijesti o ovom modnom događaju sezone na jednom mjestu, Mercedes-Benz Auto Gašparić koji će se pridružiti na pisti s novom generacijom Mercedes-Benz GLC Coupe, Švedski brend FOREO specijaliziran za inovativne uređaje i proizvode za ljepotu koji će predstaviti novu zvijezdu među svojim uređajima – LUNA™ play!, zatim Nivea koja donosi dodatni retro prizvuk svojom linijom Hairmilk proizvoda za njegu kose te Teta Violeta čiji su Limited Edition Pure Love i Sweet Impulse omekšivači osmišljeni kao luksuzan tretman za omiljene komade odjeće te ih preporučuje ELFS. Tu su još i Journal.hr, Jana Kolagen Beauty, RTL televizija, svježi aromatični talijanski prosecco Bottega te šampanjac Piper Heidsieck koji na pistu stiže direktno iz pokrajine Champagne u Francuskoj.
FLUIDNOM KAMPANJOM NAJAVLJENA PRVA SAMOSTALNA REVIJA JEDNOG OD NAJPOZNATIJIH DOMAĆIH BRENDOVA
Ekskluzivno: Prvi pogled u novu kolekciju popularnih ELFSA
Zagreb, 22. veljače, 2017. – Dok su pripreme za dugo očekivanu samostalnu reviju poznatog dvojca ELFS u punom jeku, dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić podijelilli su s obožavateljima djelić kolekcije koju će službeno predstaviti u četvrtak, 2. ožujka u Muzeju automobila Ferdinand Budicki. Radi se o muškoj i ženskoj kolekciji za proljeće/ljeto 2017. koje savršeno oslikavaju duh ovog svima omiljenog brenda – živopisne boje, zanimljivi printevi i odlični materijali, sve savršeno ukomponirano u modele koji se mogu nositi svaki dan, ali i u posebnim prilikama
U novoj kolekciji dominiraju haljine od finih čipki s raznim aplikacijama koje dolaze u različitim dužinama – od mini, preko midi do maxi za najsvečanije prigode. Zabavne majice s autorskim printevima na temu tetovaža dominiraju u casual dijelu kolekcije. Za zaštitu oči od prvih jakih zraka sunca, ELFSI su pripremili i liniju zanimljivih sunčanih naočala u veselim oblicima koje karakteriziraju visoko obrađene leće s metalnim efektom. Osim trendi naočala, predstavljenu kolekciju odlično će nadopuniti i modni nakit, sandale i torbe. Ono što dizajneri posebno naglašavaju i na što su ponosni je limitirana kolekcija dizajnerskog nakita od 24 karatnog pozlaćenog srebra s prirodnim kamenjem poput ružičastog kvarca, agata i ametista koji je izrađen zanatskom zlatarskom tehnikom te je u potpunosti ručni rad hrvatskih zlatara.
Fotografije za kampanju snimio je fotograf Danijel Galić, šminku potpisuje Iva Berišić, dok je za frizuru zaslužan Mario Vidaček iz salona Vida Hairdressing. Manekenke koje krase ovosezonsku kampanju redom su članice modne agencije Talia model – Mia Matić, Nives Vinčić i Anamaria Crnoja
Revija je i humanitarnog karaktera. Naime, udruga „RTL pomaže djeci” ove godine slavi deset godina djelovanja, a obilježavanje slavljeničke godine započinje upravo suradnjom s ELFSIMA koji će povodom svoje prve samostalne revije prikupljati donacije za daljnji rad udruge. Tako će svi oni koji doniraju minimalno 100 kn na službenoj stranici www.elfs.hr na poklon dobiti pozivnicu za reviju i jedinstvenu priliku da iz prvog reda otkriju najnoviju ELFS modnu bajku
Pokrovitelji prve samostalne revije modnog dvojca ELFS su Story koji donosi najviše vijesti o ovom modnom događaju sezone na jednom mjestu, Mercedes-Benz Auto Gašparić koji će se pridružiti na pisti s novom generacijom Mercedes-Benz GLC Coupe, Švedski brend FOREO specijaliziran za inovativne uređaje i proizvode za ljepotu koji će predstaviti novu zvijezdu među svojim uređajima – LUNA™ play!, zatim Nivea koja donosi dodatni retro prizvuk svojom linijom Hairmilk proizvoda za njegu kose te Teta Violeta čiji su Limited Edition Pure Love i Sweet Impulse omekšivači osmišljeni kao luksuzan tretman za omiljene komade odjeće te ih preporučuje ELFS. Tu su još i Journal.hr, Jana Kolagen Beauty, RTL televizija, svježi aromatični talijanski prosecco Bottega te šampanjac Piper Heidsieck koji na pistu stiže direktno iz pokrajine Champagne u Francuskoj